Forum Home Forum Home > Various > Bidoune
  New Posts New Posts RSS Feed - Blagues
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login



 

ZanZanA L'émission Metal in noise we trust...

 

Blagues

 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 10>
Author
Message Reverse Sort Order
Belial View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Northern Prince of Evil

Joined: 02 Avril 2006
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 2809
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Belial Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Fevrier 2008 at 19:48
Vous voulez une blague?

Les droits de la femme.

Je sors LOL
Simple spectateur de la décadence des mondes... témoin supérieur de l'abrutissement de masse...


http://belialmv.blogspot.com
Back to Top
M.G.B.S. View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Vivons heureux... Vivons bourrés !

Joined: 12 Janvier 2005
Location: Quelque part...
Status: Offline
Points: 1140
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote M.G.B.S. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Fevrier 2008 at 19:55
ça circule sur gmail aussi, j'ai du le recevoir 10 fois en deux semaines et de la part de 3 contacts
La blague du siècle 9allou 15 000 000 $
Back to Top
Black Winter View Drop Down
Loud
Loud
Avatar
Le Parrain

Joined: 10 Mai 2007
Location: Le Kef ,Tunisie
Status: Offline
Points: 459
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Black Winter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Fevrier 2008 at 19:42

Je commence à avoir toutes les sortes de conneries dans ma boite de réception sur Skyrock, des gens yitcha7tou pour les commentaires, et des autres pour des votes,mais,la plus récente et marrante connerie est celle que j'ai reçu aujourd'hui,c'est un mec africain
Originally posted by Musa2000000 Musa2000000 wrote:


Hello,

I REALLY APPRECIATE YOUR PROFILE THAT IS THE REASON I CONTACT YOU FOR ASSISTANCE.

TOP SECRET STRICTLY A PRIVATE BUSINESS PROPOSAL

I am DR.MUSA AHMED The manager, Bills and Exchange at the Foreign Remittance Department of the A.G.B Bank of BENIN Plc. I am writing this letter to ask for your support and cooperation to carry out this business opportunity in my department.


We discovered anabandoned sum of $15,000,000M US DOLLARS (15 million United States Dollars only) in an account that belongs to one of our foreign customers who died along with his entire family of a wife and two children in November 2006 in a Plane crash. Since we heard of his death, we have been expecting his next-of-kin to come over and put claims for his money as the heir, because we cannot release the fund from his account unless someone applies for claim as the next-of-kin to the deceased as indicated in our banking guidelines.

Unfortunately, neither their family member nor distant relative has ever appeared to claim the said fund. Upon this discovery,

I and other officials in my department have agreed to make business with you and release the total amount into your account as the heir of the fund since no one came for it or discovered he maintained account with our bank, otherwise the fundwill be returned to the banks treasury as unclaimed fund.

I have agreed that our ratio of sharing will be asstated thus;40 % for you as foreign partner, 55 % for ME To settlement some of the officials in my department and 5 % for the settlement of all local and foreign expences incurred by us and you during the course of this business.

Upon the successful completion of this transfer, I will come to your country and mind our share. It is from our 55 % we intend to import Agricultural Machineries into my country as away of recycling the fund. To commence this transaction, i require you to immediately indicate your interest by a return e-mail and enclose your private contact telephone number, fax number full name and address and your designated bank coordinates to enable us file letter of claim to the appropriate departments for necessary approvals before the transfer can be made.

Note also, this transaction must be kept STRICTLY CONFIDENTIAL because of its nature. I look forward to receiving your prompt response.

DR.MUSA AHMED

I will advice you to contact me on my private email address below so that i can give you more details.

DIRECT EMAIL [email protected]


Un mec débile qui 'partage' les affaires secrets de sa firme via Skyrock,me propose 'quelques millions' quelle opportunité



Back to Top
dodaiev View Drop Down
Loud
Loud
Avatar
***AVERTI***

Joined: 02 Fevrier 2007
Location: mosh men houni
Status: Offline
Points: 1061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dodaiev Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Janvier 2008 at 20:46
[Quote=Gothicos]
Message posté par dodaiev

Vous n'avez rien compris!!!!!!!!!!!
Au moins moi je l'ai compris dés que je l'ai écouté.Malgré que ma mére est une blonde



Le problème c'est pas le fait qu'on n'a pas compris, mais c'est plutot le fait que cette histoire supposée être drole est tellement nulle et vide de sense qu'on a rien compris


D'accord,vous n'avez qu'à faire semblant de rien voir.LOL
Back to Top
Gothicos View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar
Saracens

Joined: 11 Septembre 2006
Location: Wasted Valley
Status: Offline
Points: 1214
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gothicos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Janvier 2008 at 20:42
Originally posted by dodaiev dodaiev wrote:

Vous n'avez rien compris!!!!!!!!!!!Rire
Au moins moi je l'ai compris dés que je l'ai écouté.Malgré que ma mére est une blonde


Le problème c'est pas le fait qu'on n'a pas compris, mais c'est plutot le fait que cette histoire supposée être drole est tellement nulle et vide de sense qu'on a rien compris
http://www.myspace.com/gothicos

Back to Top
Leptis Magna View Drop Down
Medium
Medium
Avatar

Joined: 27 Janvier 2005
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 242
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leptis Magna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Janvier 2008 at 16:14
Originally posted by JokeR SPiRituS JokeR SPiRituS wrote:

kske vous en penser de celle la!
 
 
Ya 7assra,ça me rappelle mes année de lycéeLOL
Back to Top
Leptis Magna View Drop Down
Medium
Medium
Avatar

Joined: 27 Janvier 2005
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 242
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leptis Magna Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Janvier 2008 at 16:13
Originally posted by Belial Belial wrote:

Pas vraiment une blague, mais des citations vraiment trop marrantes de la part de Georgie Boy LOL
Quote Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." —Washington, D.C., Aug. 5, 2004
Quote "The most important thing is for us to find Osama bin Laden. It is our number one priority and we will not rest until we find him." —Washington, D.C., Sept. 13, 2001

"I don't know where bin Laden is. I have no idea and really don't care. It's not that important. It's not our priority." —Washington, D.C., March 13, 2002
Quote "The main question for us... is our children learning?"
Quote "More and more of our imports are coming from abroad"
Quote "It's your money you paid for it"

Quote "If you're sick and tired of the politics of cynicism and polls and principles, come and join this campaign." —Hilton Head, South Carolina, 16 February 2000

Quote "One word sums up probably the responsibility of any Governor, and that one word is 'to be prepared'."
Et surtout celle-là:
Quote "The vast majority of our imports come from outside the country."

Il faut être nommé George Bush pour sortir des conneries pareilles Big%20smile
 
J'ai adoré,merci de les poster,j'en avais d'autres mais je les ai oublié mais voilà des nouvelles!
 
"My job is a decision-making job, and as a result, I make a lot of decisions." --George W. Bush, The Decider, Lancaster, Pa., Oct. 3, 2007

"I heard somebody say, 'Where's (Nelson) Mandela?' Well, Mandela's dead. Because Saddam killed all the Mandelas." --George W. Bush,  Washington, D.C., Sept. 20, 2007

 
Back to Top
dodaiev View Drop Down
Loud
Loud
Avatar
***AVERTI***

Joined: 02 Fevrier 2007
Location: mosh men houni
Status: Offline
Points: 1061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dodaiev Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Janvier 2008 at 12:31
Vous n'avez rien compris!!!!!!!!!!!Rire
Au moins moi je l'ai compris dés que je l'ai écouté.Malgré que ma mére est une blonde
Back to Top
Trinity View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Vox Clamans In Deserto

Joined: 18 Janvier 2008
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 648
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Trinity Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Janvier 2008 at 12:18
Là je me sens comme une blonde, j'ai pas compri Exclamation
Love is dead and thou art free
she doth live but dead to thee...
Back to Top
Gothicos View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar
Saracens

Joined: 11 Septembre 2006
Location: Wasted Valley
Status: Offline
Points: 1214
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gothicos Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Janvier 2008 at 22:34
Originally posted by dodaiev dodaiev wrote:

Une mére blonde qui a 70ans a cassé les c***lles de son fils en l'empechant de sortir,de boire,de fumer,...
Alors un jour il a pris décision de lui parler et prendre une derniére décision.En donnant exemple à  sa mére,il lui a dit:
-Pourquoi t'es pas comme les femmes de ton age?!!!!!!!!!!!

Alors la pauvre elle s'est suicidée car elle n'a rien compris


Je vais faire pareil et me suicider par ce que moi aussi j'ai rien compris de cette "blague"
http://www.myspace.com/gothicos

Back to Top
dodaiev View Drop Down
Loud
Loud
Avatar
***AVERTI***

Joined: 02 Fevrier 2007
Location: mosh men houni
Status: Offline
Points: 1061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dodaiev Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Janvier 2008 at 21:57
Rire
Back to Top
Belial View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar
Northern Prince of Evil

Joined: 02 Avril 2006
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 2809
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Belial Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Janvier 2008 at 21:52
Hitwall
Simple spectateur de la décadence des mondes... témoin supérieur de l'abrutissement de masse...


http://belialmv.blogspot.com
Back to Top
dodaiev View Drop Down
Loud
Loud
Avatar
***AVERTI***

Joined: 02 Fevrier 2007
Location: mosh men houni
Status: Offline
Points: 1061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dodaiev Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Janvier 2008 at 21:49
Une mére blonde qui a 70ans a cassé les c***lles de son fils en l'empechant de sortir,de boire,de fumer,...
Alors un jour il a pris décision de lui parler et prendre une derniére décision.En donnant exemple à  sa mére,il lui a dit:
-Pourquoi t'es pas comme les femmes de ton age?!!!!!!!!!!!

Alors la pauvre elle s'est suicidée car elle n'a rien compris
Back to Top
JokeR SPiRituS View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar
Saracens - Violonist

Joined: 05 Septembre 2007
Location: Cemetery...
Status: Offline
Points: 469
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JokeR SPiRituS Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Septembre 2007 at 14:42
kske vous en penser de celle la!
 
EиjФY Tнэ SiLэйce..
http://www.myspace.com/saracenstn
Back to Top
Black Winter View Drop Down
Loud
Loud
Avatar
Le Parrain

Joined: 10 Mai 2007
Location: Le Kef ,Tunisie
Status: Offline
Points: 459
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Black Winter Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Août 2007 at 11:52
cette photo est l'avatar d'un forumien syrian de MS, je l'ai trouvé extremement drole:

Back to Top
fallen-angel7 View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar

Joined: 06 Août 2007
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 273
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fallen-angel7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Août 2007 at 10:08
Originally posted by dodaiev dodaiev wrote:

une heure pour un tel résultat


LOL c'est pas grave mon vieux
(l)after forever addict(l)
Back to Top
fallen-angel7 View Drop Down
Band Member
Band Member
Avatar

Joined: 06 Août 2007
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 273
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fallen-angel7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Août 2007 at 01:13
Originally posted by Nightrocker Nightrocker wrote:

Comment faire un bébé ??

- Papa ? Dis-moi comment je suis né.
- Très bien, mon fils, il fallait bien que l'on en parle un jour ! Papa et maman se sont copier/coller dans un Chat sur MSN. Papa a fixé un rancard via e-mail à maman et se sont retrouvés dans les toilettes d'un cybercafé. Après, maman a fait quelques downloads du memory stick de papa. Lorsque papa fut prêt pour l'upload, nous avons découvert que nous n'avions pas mis de firewall. Comme il était trop tard pour faire delete, neuf mois plus tard le s****né virus apparaissait...


c'est pas sympa xP mais trop marrant! lol
(l)after forever addict(l)
Back to Top
dodaiev View Drop Down
Loud
Loud
Avatar
***AVERTI***

Joined: 02 Fevrier 2007
Location: mosh men houni
Status: Offline
Points: 1061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dodaiev Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juin 2007 at 17:59
une heure pour un tel résultat
Back to Top
Nightrocker View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar
Master of the ZanZanA

Joined: 01 Octobre 2003
Location: Tunisia
Status: Offline
Points: 2656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nightrocker Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juin 2007 at 15:35
C'est Maurice , sur l'autoroute avec sa Porsche à 180 km/h. Il est tout fier de sa nouvelle bagnole quand tout à coup, il se fait rejoindre par un arabe en 205 GTI.
L'Arabe baisse sa vitre et lui dit :
PIGEOT, TI CONNAIS ?
Pas content, Maurice se dit " tu vas voir mon gaillard " ! Il monte à 210 Km/h, double la 205 et la laisse loin derrière.
10 secondes plus tard, la 205 le rattrape et le mec lui redit :
PIGEOT, TI CONNAIS ?
Là, il est vraiment furax le Maurice ! Pied au plancher, il pousse à 250 km/h, faut pas déconner quand même! 10 secondes plus tard, la 205 le rattrape et le mec lui redit:
PIGEOT, TI CONNAIS ?
C'en est trop pour le Maurice, au diable les flics, les radars et les retraits de permis, c'est une question d'honneur, à fond de sixième, il carbure à 300 km/h.
A son grand effroi, la 205 le rattrape, lentement, mais sûrement.
C'est alors que Maurice se rappelle qu'à cet endroit, la route rétrécit et qu'il y a un virage serré.
Il ralentit, et constate avec horreur que la 205 s'explose en mille morceaux dans une gerbe de flammes.
En pleine panique, Maurice s'arrête, quitte sa Porsche et s'approche de la carcasse fumante de la 205.
Il s'aperçoit que le conducteur est encore vivant, à moitié brûlé et encastré dans la tôle.
L'Arabe lui demande alors :
PIGEOT, TI CONNAIS ?
Maurice répond :
Mais oui je connais, bordel de merde, je connais Peugeot !.."
Dans un dernier soupir, l'Arabe lâche :
Y SONT OU, LES FREINS ?
Back to Top
dodaiev View Drop Down
Loud
Loud
Avatar
***AVERTI***

Joined: 02 Fevrier 2007
Location: mosh men houni
Status: Offline
Points: 1061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dodaiev Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juin 2007 at 23:42
bon vous pouvez le consideré comme(belge,lybie),perso je choisit(jabri TN) il est addicté à l'internet.
Ce mec a eu une crise cardiaque,ce temps là il était sur le forum de ZANZANA,topic Wanna express my self.
Quand il a senti qu'il est trop malade,il était obligé d'etre H.S,et il a écrit le message suivant.
Désolé leees gar jjjjje ssuuis trop malaaaaaaddddeee,jjjjjjee pen pen penssse qu qu qu que jje vais mourir à cet instant.Si ccceee me mess message ne s'affiche p p pas complet,cela veut dii diii diiirrre que je su su suuiis mort!!!
et appelez le numero suivant ** *** ** je ne peux plus écrireee le ddérrnier cchhhi chiffre.
J'éspere que vous la comprenez(il écrit tous ce qu'il dit)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 10>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.01
Copyright ©2001-2014 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.141 seconds.


ACCUEIL NEWS NETWORK OUTILS COPYRIGHTS
  • ZanZanA WebRadiO finance
    les droits d'auteur à la SABAM,
    de ce fait la diffusion
    de cette radio est légale.
  • Contact : zanzana[dot]webradio{at]gmail[dot]com