|
le DEATH METAL |
Post Reply |
Author | |
Satch
Moderator Group Cool # 9 Joined: 18 Avril 2007 Location: Tunisia Status: Offline Points: 921 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Juillet 2008 at 21:51 |
Un topic qui existe dans le sous forum divers. Fermé.
ocbn.mobi>
|
|
Animals Should Not Try To Act Like People..
|
|
hardoussa3
Loud Joined: 06 Mars 2007 Location: Sousse Status: Offline Points: 450 |
Post Options
Thanks(0)
|
topic existe déjà
ocbn.mobi>
|
|
Le Mystère, j'adore.
j'aime la franchise, même si ça blesse |
|
RAFF
Medium Shut up, you don't know me. Joined: 18 Novembre 2007 Location: Tunisia..... Status: Offline Points: 225 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tout simplement par ce que le jeux de batterie est assez compliquer, beaucoup de distortion , de la fausse voix, des solo assez cool et voilà .
Je crois qu'il ya un sujet similaire non ? ocbn.mobi> |
|
|
|
Hamza BenMaiden
Treble SPAM MASTER Joined: 06 Octobre 2005 Location: Tunisia Status: Offline Points: 111 |
Post Options
Thanks(0)
|
pour quoi on écoute de death ? c'est une question que je lme pose toujour sans avoir la reponse j'aime beaucoup le death est qu 'ils ont votre groupe ocbn.mobi> |
|
The sun sets forever over blackwater park.
I don't know how or why, I'll never know WHEN. (Opeth D.metal) It's you against the world Or you against yourself? (illdisposed D.Metal) |
|
Post Reply | |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |
ACCUEIL | NEWS | NETWORK | OUTILS | COPYRIGHTS |
|